Radno vrijeme je ponedjeljkom, srijedom i četvrtkom od 7:30 do 15:30 sati, utorkom od 7 do 17 sati te petkom od 7 do 13 sati.
NAPOMENA: S ciljem osiguravanja redovnog obavljanja poslova iz svog djelokruga uz umanjivanje rizika daljnjeg širenja zaraze koronavirusom, obavještavaju se građani da će upravni odjeli Varaždinske županije nadalje rad sa strankama obavljati, u najvećoj mjeri, putem pisarnice, telefonski i elektronskim putem.
Dakle, stranke će svoje zahtjeve moći podnositi isključivo u pisarnici, a ne više kretanjem po prostorijama i podnošenjem zasebnih zahtjeva pojedinim referentima nadležnih upravnih odjela. Podnošenje zahtjeva stranaka bit će moguće u pisarnicama u Županijskoj palači (Franjevački trg 7), Vodotornju (Vrazova 4) te ispostavama u Novom Marofu, Ludbregu, Ivancu, najčešće u prizemljima zgrada za što će se osigurati zaštitne pregrade gdje je to potrebno. Isto je moguće odraditi i dostavom preporučene pošiljke poštom ili dostavom skeniranog zahtjeva na adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. te uz naknadnu dostavu izvornika poštom.
Za upite su strankama dostupne službe svih upravnih odjela putem elektronske pošte i telefonski - a za ostale informacije moguće se obratiti i na broj: 042/390-500 – za zgradu Županijske palače te broj: 042/394-000 – za zgradu Vodotornja.
Iz Upravnog odjela za prostorno uređenje, graditeljstvo i zaštitu okoliša i njegovih ispostava apeliraju na podnošenje zahtjeva putem e-dozvole, informacijskog sustava Ministarstva graditeljstva i prostornoga uređenja, namijenjenog izdavanju akata za građenje i vođenju postupaka temeljem Zakona o gradnji i Zakona o prostornom uređenju, kojem se može pristupiti prijavom u sustav e-Građani (NIAS) internetskih stanica https://dozvola.mgipu.hr/naslovna. Klikom na poveznicu Upute na stranicama resornog Ministarstva, dostupne su jasne upute o načinu podnošenja zahtjeva putem sustava e-dozvola.