Službeni internet portal Varaždinska županija

Varaždinska županija - partner u projektu STAIRS za inovativni pristup inkluzivnom učenju

OBJAVLJENO 19.03.2019.

Od 7. do 8. ožujka u Budimpešti je održan početni sastanak za projekt STAIRS - "Stakeholders Together Adapting Ideas to Readjust Local Systems to Promote Inclusive Education" iz programa ERASMUS +K3 u kojem Varaždinska županija (Upravni odjel za prosvjetu, kulturu i sport) sudjeluje kao partner.

Sastanku su prisustvovali Robert Kelemen, Irena Jović i Silvija Ladić Fischer, članovi projektnog tima za Varaždinsku županiju.

Svrha sastanka je bila upoznavanje partnera, razgovor o ulozi, odgovornosti i načinu provođenja projektnih aktivnosti, definiranje ciljeva u narednom razdoblju i priprema drugog partnerskog sastanka u Varaždinu, financijska i administrativna pitanja na projektu, izrada prijedloga projektnog loga i slogana. Također su donesene konkretne odluke u kojem smjeru će se projekt razvijati i, u skladu s tim, koje su zadaće pojedinih partnera.

Prijavitelj projekta je Tempus Public Foundation iz Budimpešte (Mađarska), a partneri su:

  • Universidade Lusofona de Humanidades e Tehnologias – Portugal;
  • Mary Immaculate College, University of Limerick – Irska;
  • Centre for Applied Research and Continuing Education - Češka;
  • Institute of the Republic of Slovenia for Vocational Education and Training – Slovenija;
  • Educational Research Institute – Slovenija;
  • Varaždinska županija, Upravni odjel za prosvjetu, kulturu i sport – Hrvatska. 

Cilj projekta je promocija inkluzivnog učenja kroz unapređenje kompetencija i profesionalnog znanja. Projekt će se provoditi kroz razmjenu znanja i iskustava zemalja partnera u projektu, u kojem će sudjelovati pedagoški centri, lokalne obrazovne vlasti te ostali dionici koji sudjeluju u oblikovanju obrazovnih politika na regionalnoj i nacionalnoj razini.

Tijekom tri godine trajanja projekta izradit će se preporuke za novi inovativni pristup inkluzivnom učenju u školama partnerskih  regija i zemalja koji će promovirati i podupirati obrazovanja i treninge za rad s učenicima s posebnim potrebama i ostalim učenicima u nepovoljnom položaju zbog čega su im rezultati učenja i napredovanja slabiji.

Projekt će trajati 3 godine, počevši od 31. siječnja 2019. godine.

NAJČITANIJE NOVOSTI